Los bericht bekijken
  #5  
Oud 8 juli 2014, 16:58
Miss_Lizzle Miss_Lizzle is offline
Seniorlid
 
Geregistreerd: 12 december 2011
Berichten: 30
Miss_Lizzle is on a distinguished road
Standaard

Hoi Frank,

Je hebt het over ontwikkelervaring... moet ik hierbij denken aan een softwarematige kant waarin je werkzaam was/bent/wil zijn?

Deze vraag is uit pure interesse omdat ik dan enigzins kan begrijpen waarom werkgever zo reageren (niet dat ik het goedkeur) aangezien de ontwikkelkant (software, als dat zo is of die kant op) vaak gebruikelijk is al jaren bij een werkgever werkzaam te zijn.

Dat hierbij wordt vergeten dat het behoorlijk moeilijk is om tegenwoordig nog aan een vast contract en hiermee ook geen risico te lopen op boventalligheid of reorganisaties is uiteraard een tweede.

Wat je het beste kan doen? Wellicht dat je dit ook al zelf had bedacht maar ik zou blijven volhouden, en bij je motivatie of sollicitatiebrief wellicht benadrukken dat je graag een langdurige samenwerking wil aangaan of iets in die trant.

Het is wachten op een kans van een werkgever om hem tijdens een sollicitatiegesprek te laten zien wat je waard bent. Hoe lang dat wachten zal zijn dat weet ik niet, maar blijf volhouden met solliciteren.
Met citaat reageren