Los bericht bekijken
  #9  
Oud 26 januari 2011, 00:59
putdus putdus is offline
Seniorlid
 
Geregistreerd: 13 december 2009
Berichten: 33
putdus is on a distinguished road
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Niet geregistreerd Bekijk bericht
Ik wil reageren op het laatste bericht.
Wat een negatieve afsluiter. Geloof jij echt dat een (serieus) bedrijf liever iemand heeft die 22 jaar is en afgestudeerd is dan een dertiger die gepokt en gemazeld is door het leven. Dat jonge gastje is er (vaak) alleen op uit om snel geld binnen te halen, opleiding mee te pakken en dan verder te jobhoppen.
Ik ben 43 jaar, HBO-diploma op zak, tijdens mijn studie de meest smerige baantjes aangepakt om de eindjes aan elkaar te knopen, en nu in het "bezit" van een goede baan. Ben vaak op mijn "bek" gegaan, veel fouten gemaakt, maar daardoor bezit ik nu heel veel levenservaring. Ze kunnen mij niet gek meer maken. Het kabinet niet door bezuinigingen en mijn werkgever niet door de komende jaren geen salarisverhoging meer in het vooruitzicht te stellen.
Ik werk om te leven en leef niet om te werken!
Sta positief in het leven, leer van je fouten, praat met mensen in alle lagen van de bevolking en doe er je voordeel mee!!!

Een optimist
Iemand van 30 is waarschijnlijk duurder en iemand van 22 leert sneller dingen. En op je 30ste gepokt en gemazeld??? Denk dat bedrijven vinden dat je voor een 30jarige wel erg weinig ( geen) ervaring hebt en ze dus liever voor een jonger iemand kiezen.
Met citaat reageren