Los bericht bekijken
  #3  
Oud 2 oktober 2014, 09:50
PeterVercruysse PeterVercruysse is offline
Seniorlid
 
Geregistreerd: 23 september 2014
Berichten: 49
PeterVercruysse is on a distinguished road
Standaard

Hoy,

Ik heb een aantal vragen:
Je zegt dat je stagebegeleiders in het kinderdagverblijf het niet een geschikte richting vonden, maar wat vond je er zelf van?

De opleiding in de zorg, wat vond je daar van?
Waren de opmerkingen terecht?

Welke opmerkingen waren er in de functie van voedingsassistente?

Waarom ben je er al van overtuigd dat je niet geschikt bent voor het werk aan de balie als je het nog niet gedaan hebt?

Ik zal je het verhaal vertellen van de twee schoenverkopers die naar Afrika vertrokken om schoenen te verkopen, de een in Oost-Afrika, de tweede in West-Afrika.
Na een week kreeg de directeur twee berichten:

Uit West-Afrika: Er draagt hier niemand schoenen, het is hier onmogelijk om schoenen te verkopen, ik keer terug
Uit Oost-Afrika: Er draagt hier niemand schoenen, ik heb fantastische vooruitzichten, ik blijf nog wat langer

Wat ik hiermee bedoel is het volgende: je bent zelf de belangrijkste persoon in jouw leven en als je iets wilt bereiken moet je er voor gaan, je moet het zelf doen. Tegenwoordig wordt niets meer in je schoot geworpen.

De eerste voorwaarde om iemand er van te overtuigen dat je de beste man/vrouw op de plaats bent is dat je er zélf ook van overtuigd bent. Ik denk dat je je daar moet of focussen.
Met citaat reageren