Los bericht bekijken
  #4  
Oud 2 oktober 2014, 12:12
summer480 summer480 is offline
Lid
 
Geregistreerd: 1 oktober 2014
Berichten: 12
summer480 is on a distinguished road
Standaard

Hoi

Wat je zegt klopt ook zeker inderdaad ,en daar ben ik ook wel mee aan de slag nu , het stukje positief tegenover mezelf komen te staan .
Maar door het feit dat de opleiding niet gelukt is , dat ik dus vast liep in mijn stage , ben ik onzekerder geworden en ben ik dus ook aan het twijfelen gegaan of pedagogisch werk wel voor me weggelegd was qua mijn persoonlijkheid ook .
Ik kreeg te horen dat ik best leuk met de kinderen kon omgaan , maar dat ik te weinig spontaniteit in me had om met kinderen om te gaan . Ik kon me daar ergens wel in vinden in die opmerking want ik ben niet uitbundig zeg maar .
Verder was ik te stil , dat klopt ook , ik durfde geen iniatief te nemen , misschien was ik ook wel wat verlegen of bescheiden .
Toen ik geswitcht ben naar de zorg waar ik stage moest lopen in een verzorgingshuis , werd ook vaak gezegd dat ik te stil was en weinig iniatief nam .
Ik durfde ook vaak niks te vragen , had dan het idee dat ik dom was .
Verder had ik weinig inzicht in werkzaamheden werd me toen verteld .
Het leren kon ik wel goed en opdrachten maken , verslagen enzovoort ook .
Tijdens de koffie pauze durfde ik niks te zeggen , ik vond mij zelf ook minder dan mijn collega`s , weer die onzekerheid die ook weer op speelde .
Maar goed , ik moest stoppen met de opleiding omdat mijn stage niet voldoende was om door te gaan .
Toen ik voedingsassistente was , werd ik ook te stil bevonden , maar ik werd wel gewaardeerd , ze vonden me een harde werker .
Nu wil ik heel graag een diploma al is het maar in de avonduren , want overdag werk ik .
Nu wil ik heel graag weer gaan leren als is het maar bij een avondschool , dan kan ik dat naast me werk doen .
De onzekerheid zit steeds in me gedachte van wat als het in de praktijk weer niet lukt .
Of andere optie ander werk gaan zoeken , maar dat word denk ik moeilijk met weinig diploma`s
Met citaat reageren