Los bericht bekijken
  #2  
Oud 19 mei 2011, 10:09
Linda1985 Linda1985 is offline
Seniorlid
 
Geregistreerd: 15 april 2011
Berichten: 71
Linda1985 is on a distinguished road
Standaard

Ik denk dat je niet zozeer fouten maakt, als wel gewoon niet echt weet wat je wil.
Ik heb hetzelfde, ik heb volgende maand een mbo diploma op zak waar ik echt helemaal niks mee kan omdat er geen werk in die branche is. Daarom ga ik straks aan het werk als telefoniste/secretaresse. Da's mijn tweede interessegebied, na datgene waar ik voor gestudeerd heb.

Ik zou eerst proberen toch bij die bank binnen te komen via het uitzendbureau, ik denk dat als je wat meer werkervaring kunt opdoen dat je dan al een stuk verder bent. En misschien hebben andere uitzendbureau's ook nog wel werk wat redelijk aansluit bij jouw ervaring als commercieel medewerker, mocht het bij die bank niet lukken. Alle werkervaring is meegenomen, toch? Je moet natuurlijk wel opletten dat je geen 'job-hopper' wordt, want dat vinden de meeste werkgevers niet erg positief, maar werkervaring opdoen is wel een goede manier om een stap verder te komen.

Wellicht zou je de komende tijd je kunnen richten op een cursus of thuisstudie in de richting waarin je verder zou willen, dat staat goed op je cv en brengt je misschien weer net een stapje verder.

Groetjes Linda
Met citaat reageren