Los bericht bekijken
  #1  
Oud 9 mei 2012, 00:28
ambitious ambitious is offline
Juniorlid
 
Geregistreerd: 9 mei 2012
Berichten: 1
ambitious is on a distinguished road
Standaard Welke opleiding is het beste voor mij?

Wie kan mij adviseren?

Momenteel ben ik zo'n 2,5 jaar werkzaam als Managing Director bij een internet technology start up. Daarvoor heb ik een klein zusterbedrijfje opgezet voor MARCOM gigant, WPP Group en ben in totaal zo'n 7 jaar werkzaam waar ik vooral sales banen heb gehad.

Echter heb ik geen enkele opleiding afgerond ware ik alleen een propadeuse HBO Commerciele Economie heb behaald.

Ik kijk graag vooruit en zou nog graag een opleiding willen volgen voor mezelf. Ik heb geprobeerd mijn HBO Commerciele Economie in deeltijd proberen af te ronden. Maar dit is me niet gelukt omdat ik in 4 jaar tijd al twee bedrijven heb opgezet. Tevens vond ik de opleiding weinig relevant (en enigzins saai) met de functie die ik uitoefen. Misschien deels het commerciele aspect als raakvlak, maar overige vakken waren niet echt inspirerend.

Mijn werkgever wil me graag naar een MBA sturen, maar ze weten niet dat ik geen afgeronde HBO diploma of WO diploma heb.

Kan ik een korte vooropleiding volgen voordat ik op een MBA kan worden toegelaten of is een GMAT voldoende voor toelating? Of moet ik een HBO afronden?
Met citaat reageren