Los bericht bekijken
  #1  
Oud 26 juni 2014, 14:43
Mrieke Mrieke is offline
Juniorlid
 
Geregistreerd: 26 juni 2014
Berichten: 2
Mrieke is on a distinguished road
Standaard Feedback motivatiebrief

Hallo,

Na telefonisch contact is mij gevraag een motivatie brief te sturen voor een vacature voor klant adviseur.
Zouden jullie misschien even met me mee willen kijken en feedback willen geven? Alvast bedankt!

Geachte xxx xxx,
Na aanleiding van ons telefoongesprek eerder deze middag wil ik hierbij graag mijn motivatie op de vacature klant adviseur bij xxx toelichten.

De aangeboden vacature spreekt mij erg aan omdat ik klantencontact erg leuk vind, ik ben beleefd en klantvriendelijk en help mensen graag.
Tijdens mijn werkzaamheden bij het NSPS als administratief medewerker heb ik veel ervaring met klantencontact opgedaan, zowel mail en telefonisch contact als aan de receptie.

Mijn persoonlijke eigenschappen zijn flexibel, enthousiast en zowel in staat om alleen als in teamverband te werken.
Natuurlijk ben ik geďnteresseerd in de nieuwste ontwikkelingen op gebied van mobiele telefonie en mobiel internet, en ik vind het een mooie uitdaging om andere hier ook verder mee te helpen.

Daarnaast vind ik het een uitdaging om voor xxx aan de slag te kunnen, een uitdaging omdat xxx vaak nieuwe trends en ontwikkelingen heeft, een markt die razendsnel veranderd wat mij uitdaagt te blijven leren, ontwikkelen en groeien.

Ik zie uw uitnodiging voor een gesprek met veel plezier tegemoet en kijk uit naar de kans mijn enthousiasme verder toe te lichten.


Met vriendelijke groeten,

xxx xxx.

Bijlage: Curriculum Vitae
Met citaat reageren