Los bericht bekijken
  #13  
Oud 23 oktober 2007, 21:53
Niet geregistreerd
Gast
 
Berichten: n/a
Standaard Re: Sollicitatiebrief CWI-medewerkster

Dank jullie wel voor jullie reactie oke dus eerst de jaartal en dan : en zeggen wat je die jaren hebt gedaan oke ik verander het dan.
bedoel je zo met de ; puntjes en hoe is het gaotisch kan jehet uitleggen ofheb ik geen goede volgorde??
alvas bedankt.....

Persoonlijke gegevens;

Naam:
Geboortedatum:
Woonplaats:
Geboorteplaats:
Telefoon:
Mobiel:
E-mail:
Burgerlijke staat:


Werkervaring:
2006- heden: Ik werk ook bij alberthein als bijbaantje vind het heel leuk heb het naar mijn zin je hebt verschillende contacten met mensen en de sfeer en samenwerking met collega’s is ook heel belangrijk
2006 – vakantiewerk: Ik werkte bij een bejaardenhuis als keukenmedewerkster was alleen voor vakantie en had heel veel contact met oudere mensen die je ten hulp biedt.

Opleidingen:
2002 - 2006: Verzorging gevolgd en heb VMBO- KADER diploma behaald.Vakken: Nederlands, engels, rekenen, verzorging praktijk(EHBO), biologie

2006 -2007: MBO opleiding sociaal juridisch dienstverlening bezig.
Vakken: Nederlands, Specifiek regelgeving, Stagevoorbereiding, Engels, Overheid en recht.


Aanvullende vaardigheden;
- Computer ervaring: Windows, word, Excel (nog bezig), PowerPoint.

Sterke eigenschappen;
Goede communicatie vaardigheden, teamwerker, overtuigend, initiatief, harde werker en doorzettingsvermogen.

Talen;

Taal Schrijven Lezen
- Nederlands: goed goed
- Engels: redelijk goed
- Marokkaans: redelijk goed

Hobby's;
Tennis, koken, karten en lezen

Laatst gewijzigd door mariekevanoosterhout; 25 oktober 2007 om 13:59 Reden: Persoonlijke gegevens verwijderd
Met citaat reageren