Discussie: gat in cv
Los bericht bekijken
  #1  
Oud 8 januari 2009, 19:35
DarkAngel24 DarkAngel24 is offline
Lid
 
Geregistreerd: 8 januari 2009
Berichten: 14
DarkAngel24 is on a distinguished road
Standaard gat in cv

Hallo iedereen,

Ik moet nu brieven gaan schrijven voor een universitaire stage. Ik heb vorig jaar een HBO opleiding afgerond en doe nu een vervolgopleiding (master).

Ik heb alleen één probleem. Ik heb een gat in mijn cv. Ik ben na 2 jaar gestopt met mijn HBO omdat ik ziek was, en na een jaar weer verder gegaan met 3 jaar. Ik heb dus 6 jaar over mijn HBO gedaan.

Dit (onder) is mijn oude cv, voor 't laatst gebruikt voor sollicitatie voor mijn jaarstage in 't 3e jaar.Tijdens de sollicitatie vroegen ze naar 't gat. Ik had een zinnetje gerepeteerd: dat is niet relevant voor deze functie, en ik werd aangenomen. De werkgever zei: "oh ik dacht dat je misschien op wereldreis bent geweest, was ik ook namelijk, maar goed."

Maar nu ben ik bloed nerveus voor de sollicitatie. Is het verstandig om de jaren samen te vaten 2001-2008 of het zo te laten?? Wat voor verklaring zou ik kunnen geven dat ik 6 jaar over mijn HBO heb gedaan? Of een jaar weg ben geweest? Liegen mag niet. Ik wil ook geen uitleg geven over mijn ziekte. Ik wil ook niet lui, feestbeest en ongemotiveerd overkomen.
Tips en ideeën?

Bij voorbaat dank!
Darkangel


Opleidingen
2004-2008
Hogeschool van Amsterdam
SPH (Sociaal Pedagogische Hulpverlening) (hervat)
Afgeronde keuzevakken: ‘Geweld’ & Spaans I, II en III
Toolkit: Competentievergroting bij jongeren in de residentiële jeugdzorg
Huidige stage: groep 3 bij ZMLK school De Schelp, te Haarlem. De kinderen zijn 6-10 jaar oud, hebben een verstandelijke beperking, een ontwikkelingsachterstand en soms autisme.
Hogeschool van Amsterdam

2001-2003
Propedeuse SPH, niet afgerond
Propedeuse stage: kinderkookclub met kinderen van 4-10 jaar, in een buurtcentrum te Amsterdam-Oost.
Met citaat reageren