Los bericht bekijken
  #1  
Oud 18 juni 2008, 16:12
Ptty Ptty is offline
Juniorlid
 
Geregistreerd: 18 juni 2008
Berichten: 2
Ptty is on a distinguished road
Standaard Sollicitatiebrief Administratief medewerkster, hoor graag wat jullie ervan vinden :)

XXX, 18 juni 2008


Betreft: sollicitatie assistente administratie

Geachte mevrouw XXX,

Enthousiast, zelfstandig en accuraat. Karaktereigenschappen van mezelf die ik zeker herken in de profielomschrijving voor de functie van assistente administratie. Na het lezen van jullie advertentie in de XXX van 18 juni 2008 wilde ik direct kenbaar maken dat ik zeer geďnteresseerd ben in de functie van assistente administratie.

Momenteel volg ik een MBO sprint opleiding voor management assistente en voor directiesecretaresse. Bij deze opleiding is accuratesse en klantvriendelijkheid van groot belang. Ook heb ik veel gewerkt met Outlook, Word en Excel zowel op school als op mijn werk en stage. Voordat ik aan deze opleiding begon heb ik mijn havo diploma gehaald en heb ik 6 maanden als medewerker exportdocumentatie bij een expediteurenkantoor gewerkt. Hier verzorgde ik documentatie voor onze klanten van het moment van boeking tot aan het factureren. Veel contact met klanten via zowel telefoon als e-mail klinkt voor mij zeer bekend.

Het idee om een uniek cadeau voor iemand uit te zoeken, klinkt als een unieke uitdaging. Daarom zou ik graag mijn sollicitatie willen toelichten in een persoonlijk gesprek. Voor meer informatie over mijn opleiding en ervaring verwijs ik u naar mijn curriculum vitae.

Met vriendelijke groet,

Patty


PS Ik solliciteer via e-mail
Met citaat reageren