Los bericht bekijken
  #1  
Oud 25 maart 2009, 11:45
baukjefemke baukjefemke is offline
Juniorlid
 
Geregistreerd: 25 maart 2009
Berichten: 2
baukjefemke is on a distinguished road
Standaard Is mijn openingszin/inleiding goed?

Hallo,
Ik ben aan het solliciteren als fysiotherapeut en kwam op jullie forum, erg handig! Vooral een goede openingszin die opvalt vind ik lastig en ik las jullie onderwerpen daarover. Dus nu heb ik iets geprobeerd, en ben ik benieuwd wat jullie ervan vinden. Het is een sollicitatie nav een vacature in een ziekenhuis, waar ze een fysiotherapeut zoeken die vakbekwaam en enthousiast is, een teamplayer is en humor heeft. Ik heb het volgende geschreven:

Geachte heer X,

U bent op zoek naar een vakbekwame enthousiaste fysiotherapeut met humor? Ik ben op zoek naar een afwisselende uitdagende baan in een leuk team en uw vacature sprak mij gelijk aan.

In 2007 ben ik afgestudeerd als fysiotherapeut en heb sindsdien bij verschillende praktijken gewerkt. Tijdens mijn studie heb ik een half jaar stage gelopen in ziekenhuis xxx en dit beviel mij erg goed.


Kan dit en moet ik nog wat achter de eerste alinea aan doen? Of moet ik de tweede alinea gewoon bij de eerste nog doen en daarna pas met de tweede alinea beginnen? Alvast hartelijk dank!

Groeten Baukje
Met citaat reageren