Los bericht bekijken
  #1  
Oud 5 juli 2010, 20:15
Jan K. Jan K. is offline
Juniorlid
 
Geregistreerd: 5 juli 2010
Berichten: 2
Jan K. is on a distinguished road
Question Salarisindicatie: Assistent accountant (1jr ervaring)

Beste mensen,

Even een vraag inzake een salarisindicatie (hopelijk zit ik hier goed).
Ik heb al op internet rondgezocht, maar word niet veel wijzer van die vage peilingen. Hopelijk zijn er hier mensen die, vanuit de praktijk, een indicatie aan mij kunnen geven.

Situatie:
Ik ben 24 jaar en heb vorig jaar juni 2009 de opleiding HBO Bedrijfseconomie afgerond. Vervolgens ben ik in september 2009 gestart bij een klein cq. middelgroot accountantskantoor in het noord-oosten van Nederland.
Ik werk in een gemengd team met zowel controle- als samenstelwerkzaamheden en heb geen auto van de zaak en geen dertiende maand.

Ik heb dus nu circa een jaar werkervaring en start in september met de opleiding tot AA-accountant. Destijds, in september 2009, ben ik ingetreden in de aanloopschaal van 1.800,- bruto p/mnd op basis van 40u p/wk.

Dit is naar mijn idee voor de huidige situatie te laag en daarom vraag ik jullie advies wat ongeveer een richtlijn voor mij zou zijn voor het salaris op basis van 1 jr werkervaring? Dit aangezien ik binnenkort weer een functioneringsgesprek heb, en uiteraard het salaris ter sprake zal komen.

Alvast hartelijk dank voor jullie reactie.

Vriendelijke groet,

Jan Krijnsen
Met citaat reageren