Discussie: Ncoi/nti?
Los bericht bekijken
  #2  
Oud 27 juni 2016, 19:27
Dabo Dabo is offline
Seniorlid
 
Geregistreerd: 11 oktober 2011
Berichten: 51
Dabo is on a distinguished road
Standaard

Ik heb 1 jaar lang proces en kwaliteitsmanagement gedaan bij NCOI. Beviel erg goed. Ik ben tijdens dat traject mijn baan kwijtgeraakt, maar over het algemeen werd het erg gewaardeerd dat ik in mijn eigen ontwikkeling wilde investeren. Het was dan ook in deze periode voor het eerst dat ik plotseling kon kiezen uit 2 arbeidscontracten, zelfs nog voordat ik op papier ook echt werkloos was, terwijl ik daarvoor altijd al blij was als ik überhaupt iets kreeg. Daarnaast was het ook gewoon heel erg leuk, leuke studenten en kundige docenten.

Ik weet niet hoe het met NTI zit, maar LOI zat doodleuk met NCOI in dezelfde congresgebouwen. NCOI had als docenten consultants uit de praktijk, ik vermoed dat LOI het op dezelfde manier doet.

Overigens zijn de kosten voor NCOI heel laag vergeleken bij regulier onderwijs, maar moet je dienstverlening opnieuw inkopen indien je traject toch niet succesvol verloopt. Als je een module bijvoorbeeld 3 keer niet haalt ben je verplicht om extra begeleidings-uren in te kopen. Staat tegenover dat het inschrijfgeld extreem laag is, maar 100,- volgens mij. Ik heb er zelf wel eens naar gevraagd, bij NCOI betaal je niet meer omdat het je tweede opleiding is.
Met citaat reageren