Los bericht bekijken
  #1  
Oud 4 maart 2011, 21:59
Amy88 Amy88 is offline
Lid
 
Geregistreerd: 4 maart 2011
Berichten: 13
Amy88 is on a distinguished road
Stuur een bericht via Skype™ naar Amy88
Post Sollicitatiebrief verkoopmedewerker 'free record shop'

Beste mensen,

Zouden jullie misschien mijn brief willen bekijken en eventuele aanpassingen eraan toe brengen. Want dit is echt een baan, wat ik heel erg graag wil. Mijn brief is als volgt ;


Geachte meneer ……

Vandaag keek ik op de website van free record shop en daar viel mij de vacature parttime verkoop medewerker op. Nadat ik dit zag heb ik de vestiging in Hoogeveen gebeld en gesproken met …. En gevraagd of de vacature nog relevant was waarop hij aan gaf dat u nog steeds iemand zoekt. Op de site van free record shop gaf u aan op te zoek zijn naar een flexibele kandidaat die op korte termijn beschikbaar en ben beschikbaar is op drukke verkoopmomenten. De omschrijving van de functie spreekt me erg aan omdat ik mij helemaal thuis voel in de wereld van games, movies en muziek. En hierom ben ik van mening de juiste kandidaat te zijn. Daarom wil ik mij dan ook met veel plezier voor deze functie kandidaat stellen.

Ik ben flexibel qua werktijden en beschikbaar tijdens vakantieperiodes. Tijdens eerdere banen heb ik ervaring opgedaan in het werken in teamverband. Het is het werken in een team dat samen zorgt voor een flexibele gang van zaken op de werkvloer. Ik vind het belangrijk dat als de ene collega iets niet weet hij bij een andere collega terecht kan. Ook vond ik het erg leuk om mensen te helpen bij hun vragen. Als verkoop medewerker bij uw bedrijf kan ik mijn vaardigheden verder ontwikkelen en interessante mensen leren kennen. Deze veelzijdigheid spreekt mij erg aan en de eisen die worden gesteld beschik ik.

Graag zou ik mijn brief en CV willen toelichten in een persoonlijk gesprek. Een uitnodiging hiervoor zie ik dan ook met veel belangstelling tegemoet.

Met vriendelijke groet,

…………………………


Bijlage: curriculum vitae
__________________
"At the end of the day, it comes down to this. The way we choose to see ourselves, it limits who we can be. Step outside the box, and you might learn something. Because we are more capable then we imagine. Because we all have it in us to do things we've never done before. Because sometimes we can surprise even ourselves.."
Met citaat reageren