Los bericht bekijken
  #6  
Oud 8 februari 2008, 12:37
hans a hans a is offline
Juniorlid
 
Geregistreerd: 7 februari 2008
Berichten: 4
hans a is on a distinguished road
Standaard Re: of mezelf, of de rest van de wereld teleurstellen?

Mischien helpt het als ik uiteen zet wat in mijn ogen mijn sterke en zwakke punten zijn en wat ik eigenlijk zou willen.

sterk: creatief, praktisch gericht, beeldend en abstract kunnen denken, in staat zijn zich helder uit te drukken, probleemoplossend kunnen denken, gevoel voor humor, nauwkeurig, kan zowel zelfstandig als in een groep functioneren.

zwak: weinig assertief, geen geboren groepsleider, geen mensenkenner, laat zich soms makkelijk uit het veld slaan, heeft veel bevestiging van anderen nodig wat eigen kwaliteiten betreft, niet ondernemend


Ik verlang naar een afgebakende verantwoordelijkheid binnen een bedrijf, de vrijheid om zelf oplossingen te kunnen bedenken en toe te passen, maar ook om zelf met nieuwe ideeen te komen om bijvoorbeeld een werkwijze te veranderen. Ik deins er niet voor terug moeite te doen om anderen te overtuigen als ik echt geloof dat ik een goed idee heb.

Ik voel niet de drang om naar de top te klimmen in een bedrijf, wel om op het eind van de werkdag tevreden te zijn over wat ik die dag heb gedaan.

Zo zou ik bijvoorbeeld helemaal happy zijn met de functie "training-schrijver" maar die functie bestaat helaas niet (althans niet binnen mijn bedrijf waar ik mijn ervaring als pluspunt in kan zetten)
Met citaat reageren