Los bericht bekijken
  #4  
Oud 4 maart 2010, 21:05
thor2002 thor2002 is offline
Veteraan
 
Geregistreerd: 2 oktober 2006
Berichten: 113
thor2002 is on a distinguished road
Standaard Re: Is dit wat ik wil..?!

Voor jezelf beginnen begint in eerste instantie bij jezelf, in je hoofd en voor je gevoel. Het moet als het ware gaan kriebelen en dat doet het nu, als ik het zo mag lezen.
Je hebt waarschijnlijk al goed nagedacht over de stappen die je daarvoor zou moeten nemen en hebt nog een (of twee) hindernissen te nemen. Niet om de finish te halen, maar om aan de start te verschijnen!
Allemaal herkenbaar, ik zat in een vergelijkbare situatie.
Die hobbels zul je echter blijven tegenkomen; niet alleen het gras is groener aan de andere kant van het hek, er zitten dezelfde mollen die dezelfde molshopen maken
Ik kon gelukkig ervoor kiezen om 1 baas te laten vallen om vervolgens mijn eigen baas te worden, waarbij ik altijd nog een tweede baas heb voor het vaste deel van mijn inkomen. Ben voor mezelf begonne (maar nooit te serieus) en wordt gelukkig frequent gevraagd voor klussen. Soms is dat wat zwaar, soms baal ik van de rompslomp, soms zit ik tot in de vroege uren nog te werken, maar meestal doe ik dat met ontzettend veel plezier.

Laat maar weten wat voor hobbels je nog voor je ziet, er zijn natuurlijk ook wel lastige zaken die je beter bij een zuster-forum als lancelot kunt stellen!

T.
Met citaat reageren