Los bericht bekijken
  #4  
Oud 22 september 2013, 12:36
Irma1966 Irma1966 is offline
Lid
 
Geregistreerd: 22 september 2013
Berichten: 14
Irma1966 is on a distinguished road
Standaard

Graag solliciteer ik naar een functie binnen uw organisatie. Ik ben onlangs afgestudeerd aan de Hogeschool van Amsterdam. Ik heb daar voltijd de opleiding Maatschappelijk Werk en Dienstverlening gevolgd. Gedurende de vierjarige opleiding, heb ik ieder jaar gerelateerde stages doorlopen, waaronder een volledig stagejaar. Ik heb hierdoor genoeg werkervaring kunnen opdoen.

Stage ervaring is geen werk ervaring
Beter is: Tijdens mijn stages heb ik ervaring opgedaan met de diverse aspecten van het maatschappelijk werk.

Ik heb geleerd om zelfstandig te handelen in complexe beroepssituaties en daarbij gebruik te maken van beroepsgebonden theoretische inzichten, kennis en vaardigheden. Bij de omschrijving van taken en verantwoordelijkheden (en de specifieke functiekenmerken) van deze vacature, kan ik stellen dat ik op veel punten er ervaring en/of affiniteit mee heb.

Het tussen haakjes zetten van tekst is een sollicitatiebrief is not done, want dit leest niet prettig voor de ontvanger.

De reden van mijn sollicitatie is dat een functie binnen uw organisatie goed aansluit bij mijn genuttigde opleiding.
Genuttigd vervangen door gevolgde

Ik heb al enige ervaring met het voeren van cliëntgesprekken en de verdere procedure (dus ook met signaleren en eventueel doorverwijzen), dit door mijn eerdere stages/werk en tijdens diverse trainingen op school. Ik ben iemand die graag met mensen omgaat en gemakkelijk contacten legt. Verder bezit ik goede (interculturele) communicatieve vaardigheden en ben ik iemand die klantgericht te werk gaat met een flexibele werkhouding.

Het tussen haakjes zetten van tekst is een sollicitatiebrief is not done, want dit leest niet prettig voor de ontvanger.

Voor een gedetailleerd overzicht van mijn gegevens verwijs ik u naar mijn bijgevoegde curriculum vitae. Uiteraard ben ik bereid mijn sollicitatiebrief in een gesprek nader toe te lichten. Ik hoop dat u positief reageert en spoedig wat van u laat horen.
Met citaat reageren