Los bericht bekijken
  #3  
Oud 21 december 2016, 21:49
mariekevanoosterhout's schermafbeelding
mariekevanoosterhout mariekevanoosterhout is offline
Veteraan
 
Geregistreerd: 10 mei 2006
Berichten: 1.612
mariekevanoosterhout is on a distinguished road
Standaard

Citaat:
Mijn vraag is nu: is dit een beetje in de juiste richting gedacht of klopt het van geen kanten?
Twee studies combineren lukt doorgaans nog wel, maar drie is vrijwel onmogelijk. Dat komt door aanwezigheidsverplichtingen, roosters en maatregelen zoals het bindend studieadvies. En dan heb ik het nog niet over het feit dat jij dan nooit ziek mag zijn en geen tijd voor een bijbaantje hebt. Gelukkig hoef je maar één keer collegegeld te betalen zolang je nog geen diploma hebt, maar toch …

Het combineren van twee studies is eenvoudiger wanneer de studies vakken gemeen hebben. Je hoeft dan niet alles dubbel te doen en kunt vrijstellingen aanvragen. Ik vermoed dat dit bij International Studies en Geschiedenis het geval zal zijn, maar ik raad je aan om dit bij de universiteit van je keuze na te vragen. Sowieso is het verstandig om een gesprek aan te vragen bij de studiekeuzeadviseur en hem of haar jouw plannen voor te leggen. Je komt op mij erg ambitieus over en ik weet te weinig over jouw persoonlijkheid, studieverleden en drijfveren om te kunnen beoordelen of een dergelijke combinatie voor jou behapbaar en reëel is.

Ik ben overigens wel heel benieuwd naar je motivatie voor deze combinatie en deze constructie. Kun je dit nog toelichten?
__________________
Marieke
Redacteur en moderator Carričretijger

Maakt werk van je toekomst!
Met citaat reageren