Los bericht bekijken
  #33  
Oud 9 juli 2010, 23:10
Niet geregistreerd
Gast
 
Berichten: n/a
Standaard Re: Advies voor mijn CV en sollicitaties?

Jammer dat je niets met de nogal directe opmerkingen van Hassan doet. Je blijft als creatief denker in hetzelfde cirkeltje ronddraaien, waarmee je mi bewijst dat je vooral rigide bent en juist niet zo creatief. Verder ben je nogal verongelijkt en heb je een niet zo realistisch beeld van jezelf:

je wilt manager zijn, maar je bent 25 en een relatief lage opleiding. Wie ben jij om te bepalen of een opleiding ertoe doet? Als je al lang en breed binnen bent (die ken ik ook: jongeren die niets gestudeerd hebben en toch een goedbetaalde baan hebben) dan had je dat mogen zeggen. Nu loop je als een verongelijkt klein kind te miepen dat de wereld niet eerlijk voor je is. Je doet weinig tot niets met het commentaar: Hassan geeft een goede voorzet voor de onderwerpen voor een sollicitatiebrief en jij komt weer aan met de crap die je uit de brief moet laten. Hoeveel herhaling kan een mens nodig hebben?

Sommigen zeggen dat je te negatief over jezelf denkt (wat je niet kan) ik denk juist dat je jezelf nogal overschat. Als je werkelijk zoveel in je mars had dan was je nu wel verder geweest met je loopbaan. Zo simpel is dat.
Met citaat reageren