Los bericht bekijken
  #2  
Oud 8 april 2014, 17:23
Els Koedijk Els Koedijk is offline
Lid
 
Geregistreerd: 28 maart 2014
Berichten: 10
Els Koedijk is on a distinguished road
Standaard

Je brief is inderdaad best wel lang..

In het begin som je op wat je gevolgd hebt, als het goed is staat dit al in je cv, dus kan je dat wel weglaten..

Ik vind het heel erg leuk om voor uw organisatie te werken. Daarnaast spreken de visie en diversiteit van xxxxx mij erg aan. Ook de functie lijkt mij leuk, afwisselend, maar ook boeiend. Ik wil meer verantwoordelijk werk. Uw vacature spreekt mij bijzonder aan.

Wat spreekt je aan en wat vind je zo leuk om voor die organisatie te werken, wat lijkt je boeiend? probeer dit in één korte bondige zin te verwoorden..


Door mijn ruime levens- en werkervaring ben ik even productief als jongere medewerkers. Ik sta stevig in mijn schoenen, ik raak ook minder snel in paniek als het eens een keertje tegenzit. Ik zorg voor continuïteit, rust en evenwicht in de organisatie. Ik kan zowel zelfstandig als in teamverband goed functioneren. Ik heb een grote inzet, motivatie, doorzettingsvermogen, een gezonde werkmentaliteit en heb totaal geen moeite met onregelmatige en afwisselende diensten (momenteel werk ik als stagiaire ook in de avonden en weekenden). Ik stel geen onbezonnen eisen, ik ben zelden ziek en flexibel inzetbaar bij ziekte, drukte en vakantie.


Misschien heb je hier wel een praktijk voorbeeld van waaruit blijkt dat je minder snel in paniek raakt waardoor je rust en evenwicht kon creëren.. een voorbeeld waarin je meerdere kwaliteiten naar voren laat komen..

Het is een beetje een opsomming geworden, (begrijpelijk je wilt zo veel mogelijk vertellen)

Hoop dat je zo wat verder komt!
Succes..
Met citaat reageren