Los bericht bekijken
  #4  
Oud 20 juni 2012, 00:27
Vrunck Vrunck is offline
Seniorlid
 
Geregistreerd: 8 juni 2012
Berichten: 40
Vrunck is on a distinguished road
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Rens Bekijk bericht
Als je het niet in je persoonsprofiel wilt zetten, zou ik dneken bij je opleidingen en cursussen. Daar valt hij dan wat mij betreft het meest logisch op zijn plaats.

Maar waar had je zelf aan zitten denken?

Groet,
Rens
Ik zou het ook bij opleiding of cursussen plaatsen. Eventueel cursussen vervangen door een kopje "Certificaten / benoemingen". Beëdinging zou ik zien als een deel van je opleiding/kwalificaties.

Misschien is het ook afhankelijk van de context waarin de beëdiging plaats heeft gevonden:
(A) je bent beëdigd voor het uitvoeren van je huidige/vorige functie. --> Werkervaring/of omschrijving van je functie als "beëdigd vertaal-goeroe".

(B) het is een vereiste voor die functie die je uitvoert of uitvoerde? --> Werkervaring of "Cursus/certificaat/benoeming".

(C) het is een logisch gevolg van de opleiding die je hebt gevolgd --> Onder opleiding bijvoorbeeld "Diploma: Ja" | "Beëdigd: Ja"

(D) is het van toegevoegde waarde of heeft het een hoog "open-deur-gehalte", als in: zijn alle mensen in deze functie automatisch beëdigd, dan is het misschien onnodig zo te benadrukken. (bijv alle artsen zijn BIG-geregistreerd, maar wordt nooit echt genoemd in CV's, omdat ze geregistreerd moeten zijn).

Daarnaast kan je het benadrukken in je sollicitatiebrief dat je als Beëdigd tolk etc...

Succes.
Met citaat reageren