Los bericht bekijken
  #1  
Oud 18 maart 2013, 14:50
Creatief Creatief is offline
Juniorlid
 
Geregistreerd: 17 maart 2013
Berichten: 4
Creatief is on a distinguished road
Standaard Creatieve opleiding, administratieve werkervaring, hoe kom ik de creatieve sector in?

Beste mensen.

Ik hoop dat er iemand is die mij een beetje op weg kan helpen.
ik ben een 34 (bijna 35 jarig vrouw) en ik weet het echt niet meer.
Ik heb een creatieve opleiding gedaan als interieurvormgever helaas heb ik door omstandig heden , ik woonde als jong op mezelf en het waren allebei particulieren opleidingen waarbij ik geen stage periode heb kunnen lopen omdat deze opleidingen het niet aanboden en ik naast deze studies altijd heb gewerkt.
Alleen is mijn werkervaring het geheel tegenover gestelde. Ik heb werkervaring meer als administratief medewerker / customer support planner gedaan. En het laatste anderhalf als receptioniste / telefoniste.
Mijn hart zit natuurlijk nog steeds in een creatieve / culturele organisaties.
Geloof me ik heb alles gedaan om in de creatieve sector binnen te komen.
Heb gesolliciteerd bij architectenbureaus , ontwerp bureaus etc.
Ik zit er ook nog aan te denken om weer een opleiding te gaan volgens als decorontwerper. Fulltime is niet mogelijk omdat ik natuurlijk een huis heb waarbij ik de kosten van moet onderhouden. Misschien dat ik eventueel een avond opleiding of schriftelijke opleiding kan doen ? Maar jaar in de ww is je budget ook niet groot.
Helaas zit ik weer in de ww omdat mijn laatste baan als receptioniste / telefoniste maar tijdelijk was. Ik ben natuurlijk weer opzoek naar andere werk omdat de ww echt niks is. Misschien dat ik voor 1 dag in de week stage zou kunnen volgen en de rest werken ??
ww hebt ook niet veel daar heb ik navraag gedaan over een eventueel leer/werk traject en daar zeggen ze dat ze in de creatieve sector niks tot nauwelijks hebben.
Wie o wie kan me op weg helpen ??

Alvast bedankt voor jullie reactie
Met citaat reageren