Los bericht bekijken
  #1  
Oud 7 april 2008, 23:45
cobber cobber is offline
Juniorlid
 
Geregistreerd: 7 april 2008
Berichten: 2
cobber is on a distinguished road
Smile Solicitatiebrief dierenartsassistente / paraveterinaire

Hallo!
Zouden jullie ff naar mijn solicitatiebrief willen kijken?
Kan ik het zo verstuuren?

Silvia
xxx
xxx
xxx


Dierenartsenpraktijk xxx
xxx
xxx


xxx 07.04.2008


Betreft: sollicitatie dierenartsassistente/ paraveterinaire


Geachte heer xxx,
Na ons telefoongesprek op 05.04.2008, wil ik graag in aanmerking komen voor de functie van dierenartsassistente/ paraveterinair in uw praktijk.

Door een vriendin van mij, een dierenarts, is mijn interesse gewekt in de baan van dierenartsassistente. Naar dat ik een paar keer toegekeken heb tijdens haar werk, ben ik zeer enthousiast begonnen met de opleiding bij de LOI.
Van 12.11.07 t/m 06.03.08 ben ik stage gelopen bij D.A.P. xxx, waar ik veel heb geleerd. Via de LOI heb ik aan Laboratorium Praktijkdagen deelgenomen en een eerste hulp cursus gevolgd in het Martin Gaus centrum.
Naar deze opleiding die eind november eindigt, zou ik graag nog verdere cursussen volgen, zoals de paardenhouderij of de gedragscursus voor honden.
Ik ben fulltime beschikbar, maar vind het ook prima om voor een aantal uren te werken. Weekend en avond uren zijn voor mij geen probleem.
Zelf heb ik een paard, een hond, een kat en een aantal vissen in een vijver.
In mijn vrije tijd rij ik western en surf ik graag.
Van nature ben ik dienstverlenend ingesteld en het geeft mij voldoening dieren en mensen te helpen. Verder karakteriseert men mij privé en in mijn vroegere werk als een rustig persoon die van aanpakken weet en niet snel van haar stuk te krijgen is. Het omgaan met dieren en mensen op een respectvolle manier vind ik erg belangrijk en zal zeker van pas komen aan de balie en telefoon.

Graag zou ik in een persoonlijk gesprek met u mijn brief toelichten.

Met vriendelijke groet,
Met citaat reageren