Los bericht bekijken
  #1  
Oud 7 oktober 2009, 14:08
gieter gieter is offline
Juniorlid
 
Geregistreerd: 7 oktober 2009
Berichten: 1
gieter is on a distinguished road
Standaard Sollicitatiebrief office manager / secretaresse

Beste meneer,

Als promotiemedewerker van *bedrijf* kom ik al regelmatig op de site, hier kwam ik de personeelsadvertentie tegen voor office manager / secretaresse.
De functie zoals u deze neerzet sluit sterk aan bij mijn ambitie en ervaring.

Het afgelopen jaar heb ik *bedrijf* als werkgever en bedrijf leren kennen als een professionele en mensgerichte organisatie waar het werken erg fijn is en ontwikkeling goed mogelijk is. Wat mij aanspreekt in de rol van office manager is het oplossen van problemen die men voor je legt en het correct afhandelen hiervan. Verder ben ik mij bewust welke taken de studenten moeten verrichten omdat ik deze zelf ook heb verricht waardoor ik ze goed te woord kan staan.

Als pas afgestudeerde aan de opleiding Media Entertainment Management te Haarlem met een bachelor of economics denk ik goed in een jong team te passen en ben ik ook erg gedreven om van alle taken een succes te maken.
Als stagiair bij *stagebedrijf* heb ik onder andere contracten moeten opstellen, inkomende telefonische vragen beantwoord en diverse andere administratieve werkzaamheden verricht.
Ik ben niet bang om mensen te woord te staan en zet me altijd positief en volledig in.

Ik heb er alle vertrouwen in dat mijn ervaring en mijn doorzettingsvermogen me een geschikte kandidaat maakt voor deze functie en voeg mijn cv bij voor nadere informatie.
Graag zou ik mijn brief nader toelichten in een persoonlijk gesprek. Ik zie uit naar uw spoedige reactie

Met vriendelijke groet,

eigen naam
Met citaat reageren