Los bericht bekijken
  #1  
Oud 6 augustus 2017, 18:06
mrsosa55 mrsosa55 is offline
Juniorlid
 
Geregistreerd: 6 augustus 2017
Berichten: 1
mrsosa55 is on a distinguished road
Smile Feedback motivatiebrief

Geachte heer/mevrouw,

Na 2,5 jaar te hebben gewerkt als verkeersleider bij de PostNL, wil ik graag deze ervaring gebruiken om me meer te verdiepen binnen een specifieke organisatie. ProRail lijkt mij een bedrijf dat openstaat voor de vele mogelijkheden en daarnaast ook in staat is om deze kansen op een slimme manier in te vullen. Bij het zien van de functie Treinverkeersleider werk ik meteen enthousiast en kreeg direct de behoeft om te reageren.

Uw vacature biedt voor mij veel uitdagingen. Ik kan er mijn kennis en inmiddels opgedane werkervaring prima in kwijt. Daarnaast ben ik altijd bereid om bij te leren. Samenwerken met collega’s gaat mij doorgaans prima af en ook zelfstandig kan ik goed functioneren. Ik ben in staat om ook in stressvolle situaties de juiste prioriteiten te stellen en daar ook naar te handelen.

Ik ben iemand die breed ontwikkeld is met een grote passie voor logistieke processen en monitoren van dit proces. Voor meer persoonlijke gegevens verwijs ik u naar bijgevoegd curriculum vitae. Ik zou heel graag een keer langskomen om te praten over de mogelijkheden om te werken bij ProRail.
Met vriendelijk groet,.

xxxxxx
Met citaat reageren