Los bericht bekijken
  #3  
Oud 19 februari 2008, 13:07
chadia chadia is offline
Lid
 
Geregistreerd: 18 februari 2008
Berichten: 6
chadia is on a distinguished road
Standaard Re: Sollicitatiebrief inkomensconculent, iets aangepast nu beter??

Betreft: vacature inkomensconculent B & C

Geachte mevrouw ......,

Via de website zag ik de vacature van consulent inkomen B & C staan en wil graag hiernaar solliciteren. De omschrijving van de dienst spreekt mij erg aan, samenwerken, elkaar steunen en van elkaar leren is ook mijn motto. Omdat het functieprofiel goed aansluit bij mijn kennis, vaardigheden en interesses ben ik geďnteresseerd in deze functie.

Momenteel werk ik als consulent bij ......... Ik ben nu op zoek naar een nieuwe, stimulerende werkomgeving waarin doorgroeien ook tot de mogelijkheden behoort. In mijn huidige functie krijg ik vaak met uitkeringsgerechtigden te maken waardoor ik veel af weet van de Wet, Werk en Bijstand. De door u aangeboden functie spreekt mij aan omdat ik graag met mensen werk. In mijn huidige functie heb ik te maken met verschillende problematieken op gebied van inkomen. Zo krijg ik te maken met daklozen, verslaafden en mensen zonder inkomen. Omgaan met complexe problematiek is voor mij dus geen probleem.

Van nature ben ik dienstverlenend ingesteld. Ik ben tactvol, geduldig en resultaatgericht. Ik werk zelfstandig, maar kan ook goed in teamverband werken. Ik heb een groot doorzettingsvermogen, ben zeer leergierig en meer dan bereid eventuele aanvullende opleidingen die nodig zijn om deze functie goed te vervullen, te volgen.

Kunnen mijn kwaliteiten, enthousiasme en doorzettingsvermogen uw team versterken? Ik kijk hoopvol uit naar een uitnodiging om u ervan te overtuigen.
Met citaat reageren