Los bericht bekijken
  #5  
Oud 19 november 2010, 15:03
Shirl Shirl is offline
Lid
 
Geregistreerd: 19 november 2010
Berichten: 7
Shirl is on a distinguished road
Standaard

Je zegt: 'Hier heb ik kennis gemaakt met bedrijfsadministratie.' Ik denk dat je beter kunt zeggen: 'Hier heb ik gewerkt in de bedrijfsadministratie.' Vervolgens die bedrijfsadministratie een beetje uitwerken, misschien werkzaamheden noemen, om hier meer de aandacht op te vestigen.

Ik vraag me tevens af of het inderdaad nuttig is dat je de Poolse taal machtig bent. Kom je in deze functie veel in aanraking met Poolse mensen? Als dat niet het geval is, lijkt het me beter om dit niet te noemen, vanwege eventuele vooroordelen die men kan hebben. Ik kom het tegenovergestelde vaak tegen namelijk: ik ben in Canada begoren, maar alleen maar geboren. Hierdoor springt men heel vaak tot de conclusie dat ik geboren en getogen ben in de Engelse taal. Dan begin ik al meteen met mensen teleur te stellen. Ik heb het wel aangegeven in de CV dat ik ben opgegroeid in Nederland, maar op de een of andere manier lezen mensen daar graag overheen. In jouw geval kan het mogelijk tegen je werken. Dat men bang is voor communicatiestoornissen.
Met citaat reageren