Los bericht bekijken
  #4  
Oud 3 november 2008, 12:24
penthiseleia penthiseleia is offline
Lid
 
Geregistreerd: 3 november 2008
Berichten: 13
penthiseleia is on a distinguished road
Standaard Re: paar vraagjes voor brief

Hey Margot,

Ik neem aan dat je brief per e-mail gaat verzenden? Dan is, wat het adres betreft, je e-mail adres natuurlijk het belangrijkste. Je zou je amerikaanse adres gewoon bovenaan kunnen vermelden maar ergens in de brief een stukje 'praktisch' kunnen opnemen waarin je zegt dat je, indien nodig, ook een nederland postadres beschikbaar hebt, of simpelweg dat je in nederland in woonplaats x zult verblijven. Maar het lijkt me eigenlijk dat dit alles, in ieder geval in de eerste fase niet echt nodig is. Ook zou je kunnen zeggen dat je voorkeur, nogal logisch, uitgaat naar contact per e-mailadres. Maar ook dit is nogal obvious.

Wat misschien wel slim is, is om te zeggen dat je (uiteraard ?) bereid bent tot een videogesprek via Skype. Dit is misschien iets waar het bedrijf niet aan denkt maar het is, in mijn ogen, een vrij elegante oplossing voor het ' niet op gesprek kunnen komen' probleem. Gebruik dan wel skype en niet msn ofzo, dat staat toch minder (vind ik), maak een afspraak op een bepaalde tijd en zorg dat je een goede webcam beschikbaar hebt (niet zo'n vlekkig raar rozorood beeld :s).

Succes ermee!
Met citaat reageren