Los bericht bekijken
  #6  
Oud 7 december 2014, 18:34
elifecoach elifecoach is offline
Lid
 
Geregistreerd: 22 januari 2010
Berichten: 18
elifecoach is on a distinguished road
Post 6e versie Sollicitatie afstudeerstage kwaliteitsmanagement

Ik denk dat ik hier mezelf beter mee verkoop en het bedrijf aanspreek;

Bedrijf A
Citaat:
Betreft: afstudeerstage.
Plaats, datum,
Geachte mevrouw x,

Met deze brief, wil ik mij graag aan u voorstellen als stagiaire kwaliteitsmanagement op uw afdeling kwaliteitsbewaking voeding. Mijn grootste drijfveer is het het toetsen/onderzoeken van mijn hypothesen (in gezamenlijk overleg), dat uw organisatie een extra incrementele winstraming (over 3 jaar) van €126.690.900,00 heeft/kan hebben, met de implementatie van ISO 9001. Het gaat om pro bono stage met periode van 4 maanden, 6 tot 12 uur per week. Deze periode betreft februari-mei 2015. Uw voordeel is een rapport over kwaliteitsmanagement en gratis werkkracht!

Ik heb research gedaan over 'slimme' voeding en bovendien ben ik bezig met oefenexamens kwaliteitsmanagement, waardoor ik meer inzicht heb gekregen in de afdeling kwaliteitsbewaking. Dit heeft mij in positieve zin beďnvloed en ik ben hierdoor nog enthousiaster en gemotiveerd geworden. Mijn interesse is welke kwaliteitsgoeroes uw organisatie beďnvloed hebben en/of hun theorieën geďmplementeerd zijn. Daarom is wil ik graag onderzoek te doen naar eventuele consequenties. Ook zou ik een steentje willen bijdragen aan het voorkomen van voortijdig kwaliteitsverlies- of -gaps. En tevens het optimaliseren van klanttevredenheid en service.

Ik ben onderweg om via mijn stage ččn van de leidende kwaliteitsgoeroes van Nederland te worden. Beheers alle gangbare theorie en sta te popelen om mijn visie en kennis in praktijk te brengen. Via mijn directe aanpak en doorzettingsvermogen help ik het kwaliteitsniveau naar een hoger niveau te tillen. Ben consciëntieus, onderhandelaar, creatief en heb affiniteit met voeding, want ik let bij boodschappen op ingrediënten, vetpercentage, mineralen en E-nummers.
Voor nadere informatie verwijs ik naar mijn curriculum vitae. Ik zou graag mijn enthousiasme en motivatie over een stage in Uw organisatie in een vervolggesprek met U willen toelichten.
Met vriendelijke groet,
Bijlage: Voorbeeld hypothese extra winst, en curriculum vitae
Bedrijf B
Citaat:
Betreft: afstudeerstage.
Plaats, datum,
Geachte mevrouw x,

Met deze brief, wil ik mij graag aan u voorstellen als stagiaire kwaliteitsmanagement op uw afdeling ICT. Mijn grootste drijfveer is het het toetsen/onderzoeken van mijn hypothesen (in gezamenlijk overleg), dat uw organisatie een extra incrementele winstraming (over 3 jaar) van €6.907,00 heeft/kan hebben, met de implementatie van ISO 9001. Het gaat om pro bono stage met periode van 4 maanden, 6 tot 12 uur per week. Deze periode betreft februari-mei 2015. Uw voordeel is een rapport over kwaliteitsmanagement en gratis werkkracht!

Ik heb een opfriscursus elektrotechniek gedaan en bovendien ben ik bezig met oefenexamens kwaliteitsmanagement, waardoor ik meer inzicht heb gekregen in de afdeling ICT. Dit heeft mij in positieve zin beďnvloed en ik ben hierdoor nog enthousiaster en gemotiveerd geworden. Mijn interesse is welke kwaliteitsgoeroes uw organisatie beďnvloed hebben en/of hun theorieën geďmplementeerd zijn. Daarom is wil ik graag onderzoek te doen naar eventuele consequenties. Ook zou ik een steentje willen bijdragen aan het voorkomen van voortijdig kwaliteitsverlies- of -gaps. En tevens het optimaliseren van klanttevredenheid en service.

Ik ben onderweg om via mijn stage ččn van de leidende kwaliteitsgoeroes van Nederland te worden. Beheers alle gangbare theorie en sta te popelen om mijn visie en kennis in praktijk te brengen. Via mijn directe aanpak en doorzettingsvermogen help ik het kwaliteitsniveau naar een hoger niveau te tillen. Ben consciëntieus, onderhandelaar, creatief en heb affiniteit met ICT via mijn opleiding, hobby (in mijn vrije tijd ben ik veel bezig met computers en software).
Voor nadere informatie verwijs ik naar mijn curriculum vitae. Ik zou graag mijn enthousiasme en motivatie over een stage in Uw organisatie in een vervolggesprek met U willen toelichten.
Met vriendelijke groet,
Bijlage: Voorbeeld hypothese extra winst, en curriculum vitae
Bedrijf C
Citaat:
Betreft: afstudeerstage.
Plaats, datum,
Geachte mevrouw x,

Met deze brief, wil ik mij graag aan u voorstellen als stagiaire kwaliteitsmanagement op uw afdeling Elektrotechniek. Mijn grootste drijfveer is het het toetsen/onderzoeken van mijn hypothesen (in gezamenlijk overleg), dat uw organisatie een extra incrementele winstraming (over 3 jaar) van €64.915,00 heeft/kan hebben, met de implementatie van ISO 9001. Het gaat om pro bono stage met periode van 4 maanden, 6 tot 12 uur per week. Deze periode betreft februari-mei 2015. Uw voordeel is een rapport over kwaliteitsmanagement en gratis werkkracht!

Ik heb een opfriscursus elektrotechniek gedaan en bovendien ben ik bezig met oefenexamens kwaliteitsmanagement, waardoor ik meer inzicht heb gekregen in de afdeling elektrotechniek. Dit heeft mij in positieve zin beďnvloed en ik ben hierdoor nog enthousiaster en gemotiveerd geworden. Mijn interesse is welke kwaliteitsgoeroes uw organisatie beďnvloed hebben en/of hun theorieën geďmplementeerd zijn. Daarom is wil ik graag onderzoek te doen naar eventuele consequenties. Ook zou ik een steentje willen bijdragen aan het voorkomen van voortijdig kwaliteitsverlies- of -gaps. En tevens het optimaliseren van klanttevredenheid en service.

Ik ben onderweg om via mijn stage ččn van de leidende kwaliteitsgoeroes van Nederland te worden. Beheers alle gangbare theorie en sta te popelen om mijn visie en kennis in praktijk te brengen. Via mijn directe aanpak en doorzettingsvermogen help ik het kwaliteitsniveau naar een hoger niveau te tillen. Ben consciëntieus, onderhandelaar, creatief en heb affiniteit met elektrotechniek via mijn opleiding, hobby (in mijn vrije tijd ben ik veel bezig met computers en software).
Voor nadere informatie verwijs ik naar mijn curriculum vitae. Ik zou graag mijn enthousiasme en motivatie over een stage in Uw organisatie in een vervolggesprek met U willen toelichten.
Met vriendelijke groet,
Bijlage: Voorbeeld hypothese extra winst, en curriculum vitae
Met citaat reageren