Los bericht bekijken
  #3  
Oud 30 augustus 2012, 10:19
Job Lover Job Lover is offline
Juniorlid
 
Geregistreerd: 29 augustus 2012
Berichten: 3
Job Lover is on a distinguished road
Standaard Aangepaste sollicitatiebrief

Ik heb de brief nu een beetje aangepast zoals je zei.
Bedankt voor de hulp trouwens.

--------------------------------------------------------------------------Beste mijnheer xxx,


Toen ik naar de Karwei ging , las ik dat u op zoek bent naar gemotiveerde scholieren om diverse werkzaamheden te verrichten. Dit heeft mijn speciale interesse gewekt omdat ik, telkens wanneer ik uw bedrijf passeer, het gevoel krijg dat ik hier graag zou willen werken.

Nu is het moment gekomen dat uw vraag en mijn gevoel samen komen, met deze sollicitatie als resultaat.


Mijn naam is Andy en ik ben woonachtig in xxx,
Ik ben geboren in xxx en dat op 3 december xxx met nationaliteit; Belg.
Nu volg ik echter mijn 2de jaar jaar bouw en hout-technieken en zie hieruit veel raakvlakken met het uit te voeren werk,
hiernaast kan ik ook moeilijk stilzitten(wil altijd wel iets doen) en ben ook erg leergierig.
Ik hou er ook echt wel van om mensen vrolijk te zien vertrekken, omdat je ze hebt kunnen helpen.
Wandelen doe ik heel graag, ik probeer ook een beetje fit te blijven.
Het maakt me niet uit op welke afdeling ik zal geplaatst worden,
het lijkt me misschien wel leuk om op meerdere afdelingen te werken zodat ik veel kennis vergaar en breed inzetbaar zal worden.


Ik hoop dat ik een plaatsje kan krijgen bij jullie, dat is wat ik echt wel zou willen.

Uiteraard ben ik bereid om mijn sollicitatie in een eerste kennismakend gesprek toe te lichten.
Met grote belangstelling kijk ik uit naar uw reactie.
Mocht ik op 7 september nog geen reactie van u hebben ontvangen, zal ik zelf contact met u opnemen.
Jullie kunnen mij mobiel bereiken op xxx

Met vriendelijke groet,


xxx
Met citaat reageren