Los bericht bekijken
  #5  
Oud 31 oktober 2011, 00:14
Makingsense's schermafbeelding
Makingsense Makingsense is offline
Veteraan
 
Geregistreerd: 7 juli 2008
Berichten: 413
Makingsense is on a distinguished road
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Hassan Bekijk bericht
Met een beetje verstand kun je al snel achterhalen voor welke organisatie een werver aan het zoeken is. Vervolgens kun je direct solliciteren bij een organisatie. Zeker met LinkedIn tegenwoordig kun je al snel de juiste leidinggevende benaderen. Dat werkt meestal stukken beter dan wervers.
Ja maar dat zeg ik dus: vertrouwen moet ook van twee kanten komen.
En soms wordt je dan alsnog naar het bureau verwezen.
Dus houd het gewoon netjes en als je geinteresseerd bent, zorg dan in ieder geval dat je op een integere manier opvalt!!

Ik heb zowel als intermediair bij een gerenommeerde detacheerder en als wervende HR adviseur bij bedrijven ervaring met dit soort acties en je valt zo door de mand en het helpt je absoluut niet, het is gewoon niet netjes. (en heb er trouwens ook ervaring mee als kandidaat, dus ik ken ook de frustratie als de intercedente de match niet goed inschat en de deur voor je dicht wordt geslagen)
__________________
"Ontdek wie je bent en wees het dan expres!"
| Making Sense | Adviesbureau voor loopbaancoaching, personal branding en inspiratie
| W: makingsense.nl | E: info@makingsense.nl | 06-24095195 |

Tessa Faber helpt vrouwen en mannen in loondienst om hun kennis, kunde en kracht zichtbaar te maken en hun eigen loopbaan als ondernemer in handen te nemen.
Met citaat reageren