Los bericht bekijken
  #1  
Oud 11 maart 2015, 23:13
BarryGeertman BarryGeertman is offline
Juniorlid
 
Geregistreerd: 11 maart 2015
Berichten: 1
BarryGeertman is on a distinguished road
Standaard Feedback sollicitatie email verkoper

Omdat ik al 2 jaar geen sollicitatie brieven/emails heb verstuurd vroeg ik mij af of iemand wat feedback kan geven op mijn desbetreffende email.



Citaat:
Geachte heer,

Met veel interesse las ik uw vacature op Indeed.nl. Deze sprak mij zeer aan omdat ik ervaring heb met het verkopen en aanprijzen van (zomer)fruit.

Laat ik mij allereerst voorstellen.
Ik ben Barry Geertman, 19 jaar en woonachtig te xxx. De afgelopen 5 maanden heb ik op de AGF afdeling van de xxx in xxx gewerkt, gedurende deze werkperiode heb ik naast het omgaan met klanten ook veel geleerd over verschillende soorten groente en fruit. Deze ervaring zal mij helpen met het verkopen en aanprijzen van de desbetreffende producten, namelijk (zomer) fruit.

U zoekt een spontane, klantvriendelijke, harde werker. Mede door mijn ervaring als verkoopmedewerker weet ik dat ik over deze vaardigheden beschik. Ik ben iemand die graag met mensen blijft babbelen en een vaste klantenkring spreekt mij dus erg aan. Ik vind het aanprijzen van het product even belangrijk als het persoonlijk leren kennen van de klanten, op deze manier onstaat er een vriendschappelijke band tussen verkoper en klant en zal de klant dus sneller geneigd zijn (verkoop)advies op te volgen.

Ik hoop dat deze sollicitatie u aanleiding zal geven verder contact met mij op te nemen. Per bijlage verstuur ik mijn curriculum vitae en zoals verzocht een foto.

Met vriendelijke groet,

Barry Geertman
Huisnummer
Postcode + woonplaats
Tel:
Met citaat reageren