Los bericht bekijken
  #1  
Oud 19 mei 2010, 14:43
Josevdberg Josevdberg is offline
Juniorlid
 
Geregistreerd: 19 mei 2010
Berichten: 1
Josevdberg is on a distinguished road
Standaard Wil een andere functie/werk! Goede sollicitatiebrief?

Ik heb jaren op een kinderdagverblijf gewerkt maar wil nu wat anders gaan doen dacht zelf aan administratie/secretaresse.
Heb een brief gemaakt kunnen jullie hem controleren?en antwoorden goed/slecht. veranderen?
alvast bedankt


Naar aanleiding van uw vacature op de site/in de krant/in het…….. van……………., solliciteer ik naar de functie van ……………… voor ………..uur per week bij …………in
……

De afgelopen 6 jaar heb ik als pedagogisch medewerkster op een kinderdagverblijf gewerkt. Er bestaat nu behoefte aan een nieuwe uitdaging in mijn leven, in een andere werkomgeving.
Ruime ervaring op het terrein van administratie heb ik gezien mijn carričre als pedagogisch medewerker, natuurlijk nog niet. Wel heb ik op dit gebied de nodige kennis opgedaan door diverse administratieve werkzaamheden te behandelen bij mijn werkgevers.
Mijn werkzaamheden bestonden uit kasboek maken in Excel, formulieren maken en ordenen.
Ik ben bereid om aanvullende cursussen te volgen.

Aangezien ik nauwkeurig, structureel en goede communicatieve vaardigheden heb denk ik dat ik geschikt ben voor uw bedrijf.


Bij deze brief voeg ik mijn curriculum vitae toe.

Ik zou het op prijs stellen deze brief mondeling te kunnen toelichten
Met citaat reageren