Los bericht bekijken
  #1  
Oud 19 mei 2010, 14:37
bonecrusher bonecrusher is offline
Juniorlid
 
Geregistreerd: 19 mei 2010
Berichten: 3
bonecrusher is on a distinguished road
Unhappy Opleiding Niveau 4 ICT Problemen :(

Hallo allemaal mijn Naam is Remco Beuken.

Ik heb een paar vragen en ik twijfel over hoe ik het later ga doen met mijn opleiding, en ik weet ook niet of ik bij de juiste forum ben. Mijn excuses.

Ik volg op dit moment Niveau 2 Elektrotechniek en het bevalt me niet. Ik doe het al bijna 1 jaar, en ik heb nog 1 jaar te gaan. Ik heb heel veel gezocht, wat ik precies wil doen. Nou het bleek dat ik ICT erg interessant, leuk, vind en dat ik er voor ga. Maar het punt is als ik nu stop met mijn opleiding Elektrotechniek en begin opnieuw met ICT Niveau 2 maar ik wil toch Niveau 4 berijken is het dan beter dat ik dit jaar afstudeer en mijn Niveau 2 diploma behaal of gelijk stop met mijn opleiding en ict ga doen? Ik zit heel erg te twijfelen over hoe ik het moet doen en niet in de problemen kom met mijn opleiding. Maar als ik niveau 4 wil behalen, en de opleiding duurt 10 jaar in totaal, dat is wel erg veel, en ik ben 17 Jaar. En als ik dan Niveau 4 Diploma behaald heb, heb ik dan paar mogelijkheden in de sector ICT als 27/28Jarige? Of hoe kan ik het beste doen om Niveau 4 te behalen? En als er iemand verstand heeft over ICT en de mogelijkheden daar van na Niveau 4, zouden die dan alstublieft mij vertellen wat voor mogelijkheid ik heb als ICT Niveau 4.
Want ik wil namelijk iets berijken in mijn toekomst en ik weet het nog niet zeker of ik nu wel twijfel of niet hoe ik het allemaal moet doen.

Met Vriendelijke Groet,
Remco Beuken.
Met citaat reageren