Los bericht bekijken
  #1  
Oud 22 juli 2007, 20:43
Mayo Mayo is offline
Juniorlid
 
Geregistreerd: 22 juli 2007
Berichten: 2
Mayo is on a distinguished road
Standaard Sollicitatie Webredacteur

Beste allemaal,
Ik hoop dat er mensen zijn die wat commentaar op mijn brief kunnen geven.. Ik ben al een aantal maanden aan het solliciteren naar functies als (web)redacteur, zonder resultaat helaas. Ik heb niet specifiek een opleiding gevolgd voor webredacteur, maar zelf de nodige ervaring hiervoor opgedaan. Ik weet niet waar het mis gaat, dus laat ik maar beginnen met het perfectioneren van mijn brief:

Geachte xxxxxx,

Hierbij wil ik graag reageren op de functie Webredacteur. Ik denk een waardevolle bijdrage te kunnen leveren aan de website. Ik ben graag creatief bezig met tekst en beeld en denk actief mee over manieren om de doelgroep te bereiken. Bovendien kan ik prioriteiten stellen en laat ik problemen niet liggen. Deze eigenschappen maken mij geschikt voor deze functie.

Na mijn universitaire studie xxxxxx heb ik ervaring opgedaan in communicatieve en redactionele functies.
Ik heb teksten voor diverse doelgroepen en media geschreven, waaronder diverse websites, een promotioneel boekenmagazine en een nieuwsbrief. Ik ontwikkel zelf websites en kan nieuwe onderdelen probleemloos integreren in de bestaande structuur. Naast kennis van het op effectieve wijze overbrengen van de boodschap, heb ik dus ook kennis van de technische kant. Een overzicht van mijn websites is te vinden op mijn online portfolio: xxxxxx.

Ik hoop hiermee uw interesse gewekt te hebben voor een nadere kennismaking.

Met vriendelijke groeten,
Met citaat reageren