Los bericht bekijken
  #1  
Oud 1 maart 2008, 19:53
Riccy Riccy is offline
Juniorlid
 
Geregistreerd: 1 maart 2008
Berichten: 2
Riccy is on a distinguished road
Standaard sollicitatie verkoopmedewerkster bouwmarkt

hallo mensen,,,

ik hoop op deze weg een paar reacties te krijgen over mijn sollicitatiebrief.
Heb er nogal problemen mee om soiets überhaupt in mijn moedertaal duits te schrijven. En dan in nederlands te schrijven word het niet makkelijker. ben al lang blij dat word een spellingcontrolle heeft

de brief:


mijn adres

winkeladres


Betreft : Sollicitatie Verkoopmedewerkster

plaats,dag maand jaar


Geachte heer/mevrouw, (hier moet ik nog naar de naam vragen)

Ik heb door een vacature bij u in de winkel vernomen dat u enthousiaste verkoopmedewerksters zoekt.

Deze vacature lijkt mij leuk omdat ik graag contact met mensen heb. Behalve dat kan ik op deze weg mijn Nederlands verbeteren. Ik woon nu 3 jaar in Nederland en kan redelijk goed Nederlands spreken. Verder werk ik graag in een team maar ook zelfstandig werken is geen probleem voor mij.

Zelfs heb ik nog geen ervaring als verkoopmedewerkster, maar ben leergierig en altijd open voor iets nieuws. Ook denk ik dat mijn ervaring als magazijnmedewerker en studioassistente waar ik het altijd met bouwmaterialen te doen had, bij u in de winkel goed van pas kommen

Graag zou ik deze brief en mijn CV toelichten in een persoonlijk gesprek . Ik ben per direct beschikbaar. Graag hoor ik van u.


Met vriendelijke groet,



mijn naam





Bijlage: curriculum vitae


en hier nog mijn cv:


CURRICULUM VITAE

Personalia

Name:
Adres:
Telefoonnummer:
E-mail:
Geboren:


Opleiding:

09-2003 – 09-2004 Oberstufenzentrum Druck- und Medientechnik


Werkervaring:

09-2003 – 06-2004 Leerbaan voor een grafisch vormgever bij xxx.(Duitsland).
Mijn werk hier was het afwerken en klaar maken van de opdrachten voor verzending. Het ontwerpen van bijvoorbeeld een visitekaartje of een folder met Corel Draw.

04-2005 – 11-2006 Studio-assistente bij xxx in yyy
Assisteren bij alle voorkomende werkzaamheden, ontwerp, opbouw, onderhoud en catering.


02-2007 – 03-2007 Magazijnmedewerker bij xxx(Duitsland)


wat denken jullie hiervan??

alvast bedankt
Riccy
Met citaat reageren