Los bericht bekijken
  #3  
Oud 2 maart 2008, 10:59
Riccy Riccy is offline
Juniorlid
 
Geregistreerd: 1 maart 2008
Berichten: 2
Riccy is on a distinguished road
Standaard Re: sollicitatie verkoopmedewerkster bouwmarkt

Bedankt Hans,

je hebt mij al veel geholpen,


Ik weet zeker dat mijn Nederlands goed genoeg is voor deze functie. Ik wou mij alleen niet beter verkopen als ik misschien zelfs ben ,daar ik nooit op een cursus voor de Nederlandse taal geweest ben. Ik hoor van andere mensen alleen maar dat ik al heel goed Nederlands spreken kan. Maar ik kan natuurlijk niet zeggen of ik Duitse worden tussen gooi. Er zijn veel worden die ook in Duits zijn maar een heel andere betekenis hebben. Ik dacht gewoon dat ik met deze zin een goede kans maakt omdat ik mij hier goed aanpassen kan aan het samenleven.
Maar kan ik deze zin dan beter helemaal niet schrijven of zal ik er in vermelden dan Nederlands spreken voor mij geen probleem is??

Ik zal ook eens kijken of ik een vertaling kan vinden voor Oberstufenzentrum Druck- und Medientechnik die ik dan nog achter kan zetten omdat het eigenlijk om een naam gaat.

Ik heb ook eerst op deze site en in het forum gekeken voor hoe ik een sollicitatiebrief schrijven moet. Het cv had ik al klaar. Maar bedankt voor de tips om het a-chronologisch te sorteren.

Ik doe er nog wat aanpassing an mijn cv en brief en dan doe ik deze openieuw hier in het forum stellen...

Dank je,,
Riccy
Met citaat reageren