Los bericht bekijken
  #1  
Oud 27 april 2012, 16:23
Startende juriste Startende juriste is offline
Lid
 
Geregistreerd: 19 april 2012
Berichten: 24
Startende juriste is on a distinguished road
Standaard Nog geen reactie, en nu?

Vorige week donderdag ben ik op tweede gesprek geweest voor een baan die ik heel graag wil... Het ging best goed en ik ging met een tevreden gevoel naar huis... Tijdens het gesprek gaven ze aan dat ze uiterlijk de dag er na of begin van deze week zouden laten weten voor welke kandidaat ze gekozen hadden (de andere kandidaten kwamen ook vorige week donderdag).

Begin van deze week werd ik gebeld met de vraag om een salarisindicatie te geven omdat ze nog geen beslissing hadden genomen... Met een beetje tegenzin heb ik die toen gegeven (ik had hen tijdens de gesprekken gevraagd om een aanbod te doen als antwoord op de vraag wat ik wilde gaan verdienen). Vervolgens heb ik de rest van de week niks meer gehoord...

Gisteren dus nog maar een keer contact opgenomen met recruitmentbureau wat er tussen zit en waar tussen het contact eigenlijk steeds verloopt, maar ook zij wisten nog niks en verwachten eind van de dag gisteren een reactie....

Het is nu vrijdag en eind van de middag en ik heb van geen van de partijen iets gehoord.... Wat kan ik nu het beste doen??? Gewoon in de zenuwen zitten en blijven afwachten of maar weer de telefoon pakken?
Met citaat reageren