Los bericht bekijken
  #4  
Oud 23 januari 2013, 22:05
Twinnyh Twinnyh is offline
Seniorlid
 
Geregistreerd: 28 oktober 2011
Berichten: 27
Twinnyh is on a distinguished road
Standaard

Hoi Ruubs,

Ik weet niet of ik al te laat ben, maar hier is mijn feedback.

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Ruubs. Bekijk bericht

Geachte Mevrouw XX,


Deze morgenIk zou dit vervangen door dag en datum heb ik geprobeerd u telefonisch te benaderen, helaas was u echter niet aanwezig.
Een vrouwelijke collega Heb je haar naam? Zo ja, dan zou ik het vermeldenheeft me vriendelijk te woord gestaan.
Ik belde na aanleiding van de vacature Horecamedewerker, die ik vond via XXX.
Mijn sportieve CIOS achtergrond in combinatie met mijn horeca ervaring, spoorde uw collega mij aan te solliciteren.

De laatste 6 maanden ben ik werkzaam geweest als Barista, bij XX. (het professioneel zetten van luxe espresso’s.)
Met veel plezier heb ik daar gewerkt, maar merkte dat ik toch niet helemaal op m’n plek was.
Er was te weinig uitdaging op mijn werkveld en te veel energie in mij.
Graag zou ik mijn energie benutten op een plek waarbij dit juist goed van pas komt, zoals dat van u.
Met genoeg horeca ervaring, en de kennis van het sporten voelt dit aan als een werkplek voor mij gemaakt. Ik mis een stuk waarom de sportschool jou moet aannemen, wat heb jij te bieden aan hun? Wat zijn je kwaliteiten?
Graag zou ik me verder ontwikkelen d.m.v. interne opleidingen, zodat ik bijvoorbeeld flexibel inzetbaar kan zijn wanneer er een collega uitvalt.

In de hoop uw interesse gewekt te hebben, kijk ik uit naar een persoonlijk gesprek.

Met vriendelijke groet,

XX
Ik ben zelf geen held in sollicitatiebrieven schrijven, maar ik hoop dat je hier wat aan hebt. Heelveel suc6
Met citaat reageren