Los bericht bekijken
  #1  
Oud 25 juni 2007, 11:34
candy candy is offline
Juniorlid
 
Geregistreerd: 25 juni 2007
Berichten: 2
candy is on a distinguished road
Standaard sollicitatiebrief voor leidinggevende/coach sociale werkplaats

Hoi hoi, ik ben Candy 24 jaar en zou graag willen weten of mijn sollicitaiebrief goed overkomt.Ik ben vrij jong, misschien ook voor de functie Laat het maar weten! Groetjes Candy




Betreft: vacature leidinggevende / coach productie-afdeling


Beste Marieke van Wanrooy,

Op de site Den-Haag.nl las ik met grote interesse de advertentie waarin u aangeeft een leidinggevende / coach productie afdeling te zoeken. Graag solliciteer ik naar deze functie.

Tijdens mijn opleiding facilitaire dienstverlening ben ik gaan werken bij Thuiszorg.
In eerste instantie was het bedoeld als bijbaan, maar omdat het werken met een bijzondere doelgroep zo interessant is ben ik daar 4 jaar blijven werken. De mensen waarmee ik te maken had hadden een lichamelijke, geestelijke of verslavingshandicap. Voor mij was de uitdaging deze mensen op mijn manier te motiveren en stimuleren, zodat zij hun alledaagse dingen konden blijven doen. Door mijn schouders eronder te zetten en mijn positieve instelling heb ik mijn doelen kunnen bereiken.
Hierna ben ik in dienst getreden bij justitie. Op de afdeling waar ik werkzaam was, vormde ik een stabiele factor. Gedetineerden wisten wat ze aan mij hadden en dat verlangde ik ook van hun. Gedragsrapportages en dagplanningen maken behoorden tot vaste taken, evenals het scherp en alert zijn en handelend optreden bij conflictsituaties. Een aantal maanden heb ik de post van wachtcommandant vervuld. Ik was eindverantwoordelijke voor elke handeling in het gebouw. Hier heb ik ervaring opgedaan als leidinggevende.
Aankomend semester start ik met de deeltijd opleiding Sociaal pedagogisch werker. Dit omdat ik denk dat het een goede aanvulling is op mijn opleiding en ervaring voor het werk dat ik wil gaan doen. Namelijk mensen stimuleren en goede begeleiding geven zodat zij zoveel mogelijk zelfstandig kunnen functioneren in de maatschappij. Ik denk dat ik dit als coach/ begeleider bij de Haeghe Groep met veel plezier en resultaat zal kunnen doen.

Nadere gegevens over mijn opleidingen en werkervaring staan in mijn bijgevoegd
curriculum vitae.
Graag geef ik in een persoonlijk gesprek een toelichting op mijn sollicitatie.



Met vriendelijke groet,

Candy van Rijn
Met citaat reageren