Los bericht bekijken
  #6  
Oud 3 mei 2012, 11:00
mariekevanoosterhout's schermafbeelding
mariekevanoosterhout mariekevanoosterhout is offline
Veteraan
 
Geregistreerd: 10 mei 2006
Berichten: 1.612
mariekevanoosterhout is on a distinguished road
Standaard

De tweede versie is inderdaad een ietsiepietsie beter, maar je brief is nog steeds aan de korte kant, heeft nog steeds een hoog ik-gehalte en is totaal niet toegespitst op het bedrijf waar je solliciteert.

Hieronder vind je mijn opmerkingen.

Geachte heer ...,

Hierbij wil ik graag een open sollicitatie sturen voor de functie als HBO biologisch analist.

Citaat:
Tijdens mijn stages zowel op het MLO als het HLO heb ik ervaring opgedaan met de volgende technieken: DNA-isolatie, PCR, Real-time PCR, SDS-PAGE, ELISA, coomassie blue staining, sequencen, Next Generation Sequence, celkweek, kloneren en eiwit expressie.
Dat is hartstikke mooi, maar werkt het bedrijf waar je je open sollicitatie naartoe stuurt ook met deze technieken?

Ik denk dat ik een goede aanvulling voor uw bedrijf ben omdat ik een vrij gedreven persoon ben. Dat denk je niet, dat weet je zeker

U kunt van mij iemand verwachten die zeer enthousiast, punctueel en collegiaal is. Van jongst af aan heb ik altijd een grote interesse gehad in het onderzoek naar ziekten of processen hiervan. Oftewel een klein steentje bijdragen aan een groter geheel.
__________________
Marieke
Redacteur en moderator Carričretijger

Maakt werk van je toekomst!
Met citaat reageren