Los bericht bekijken
  #2  
Oud 8 december 2014, 15:53
Hulpverlener Hulpverlener is offline
Juniorlid
 
Geregistreerd: 8 december 2014
Berichten: 2
Hulpverlener is on a distinguished road
Standaard

Hai,

Niet dat ik nou zo goed in schrijven van brieven ben, maar misschien heb je wat aan mijn opmerkingen...

Ik zou de brief beginnen met: 'Een aantal dagen geleden zag ik op de site van XXX de advertentie waarin u vraagt om een supervisor XXX. De vacature heeft me erg enthousiast etc.
In de tweede alinea som je je werkervaring op. Dat staat ook in je cv, dus zou ik weglaten. Alleen wat echt van belang is voor de functie kan je noemen maar noem dan ook waarom dit van belang is voor de functie. Je kan bijvoorbeeld beginnen zoals je alinea drie begint: De eerste reden waarom ik denk goed te passen etc. Dit is wel gebleken in mijn huidige functie, waar ik de expeditie operationeel zelfstandig draaiende kan houden.
In de alinea over de beoordelingsgesprekken zou ik weglaten. Het is heel goed en vormend om ook negatieve feedback te krijgen. Veel werkgevers willen dat je daarmee om kunt gaan. Wel zou je kunnen zeggen welke feedback je kreeg. Bijvoorbeeld: van mijn leidinggevende heb ik regelmatig de feedback gekregen dat... enz.

Heel veel succes met je sollicitatie!
Met citaat reageren