Los bericht bekijken
  #1  
Oud 16 oktober 2006, 17:01
sath sath is offline
Lid
 
Geregistreerd: 16 oktober 2006
Berichten: 5
sath is on a distinguished road
Standaard sollicitatiebrief interventiemedewerker

ben nu al een tijdje aan het proberen een goede brief te schrijven aan de hand van enkel nutige tips en adviesen die ik hier al gelezen heb.
dit is wat ik nu ongeveer.
een kritisch oog zou alvast veel betekenen (namen van anderen en bedrijven met xxx aangeduid )

Deheer xxx
xxx


Sollicitatie naar de functie van interventie medewerker


Geachte Heer xxx,

Vorige week heb ik een profiel beschrijving gekregen van xxx (mijn tutor bij xxx) in verband met een vacature die vrijkomt als interventie medewerker bij xxx.
Het lezen van het profiel wakkerde mijn interesse aan terwijl deze aansluit op de cursus die ik momenteel volg. Wat mij vooral aantrekt in de beschreven functie is het zelfstandig en flexible functioneren binnen een team en waar ook mijn sterkste punten in liggen.

Tijdens mijn job bij xxx heb ik vooral zelfstandig moeten werken werd er verwacht dat ik alles ordelijk en in goed werkende staat achterliet bij mensen thuis.
Als ik dan teamwerk voor ogen haalt denk ik terstond terug aan enkele jaren geleden. Toen ik nog leider van de plaatselijke KSJ, waar ik samen met men medeleiders de meeste van de activateiten tot een goed einde bracht.

Op technisch vlak hebben computers en hardware mij altijd geboeid waardoor ik in de opleiding elektronica ben gaan volgen. Na deze studies een tijd lang gewerkt te hebben besloot ik om mijn kennis van computers en besturingsystemen uit te diepen en ben ik een studie voor netwerkbeheerder begonnen bij xxx.

Bijgevoegd is mijn CV waarin een overzicht staat van mijn opleiding en werkervaring.Graag wil ik mijn CV en sollicitatiebrief verder toelichten in een gesprek.

Met vriendelijke groeten

xxx
Met citaat reageren