Los bericht bekijken
  #1  
Oud 2 augustus 2010, 12:59
m1mi.dan0s m1mi.dan0s is offline
Juniorlid
 
Geregistreerd: 20 juli 2010
Berichten: 4
m1mi.dan0s is on a distinguished road
Smile Wil voor mezelf beginnen, waar te beginnen?

Beste carrieretijgers,

Jarenlang heb ik gewerkt in een telecomwinkel en heb mij opgewerkt naar Assistent Shopmanager. Onofficieel ben ik de laatste maanden shopmanager geweest, maar omdat het bedrijf op z'n gat lag (en nu dus failliet is) hebben ze mij nooit op papier shopmanager willen maken.

Nu zit ik rond te kijken naar een nieuwe baan en zie ik dat er niets anders te doen is dan callcenterwerk e.d. Wat natuurlijk ook werk is, maar ik ben iets meer zelfstandigheid gewend. Daarnaast heb ik dan ook het gevoel dat ik echt aardig wat stappen achteruit ga.

Nu wil ik graag voor mezelf beginnen. Ik heb een goed idee en ben bijna klaar met het schrijven van een ondernemingsplan.

Nu heb ik enkele vragen: Hoe groot is mijn kans van slagen gezien mijn situatie? Ik heb alleen een HAVO diploma en dus 2 jaar ervaring (officieel) als Assistent Shopmanager.

Volgens een ruwe schatting heb ik zo'n € 25000,- startkapitaal nodig. Een lening bij een bank zal dus de eerste stap zijn. Zullen zij mij dat geld toevertrouwen met mijn papieren?

Groeten,

Daan van den Bergh
Met citaat reageren