Los bericht bekijken
  #2  
Oud 29 september 2011, 20:57
Marliela Marliela is offline
Juniorlid
 
Geregistreerd: 27 september 2011
Berichten: 3
Marliela is on a distinguished road
Standaard

"Naam (voluit):" zou ik aanpassen naar "Naam:"
Als je in het dagelijks leven alleen je meisjesnaam gebruikt, dan zou ik dat ook op je cv doen. Als je in het dagelijks leven je man's naam combineert met je meisjesnaam, dan kun je dat het beste op je cv zetten. Het gaat er immers om hoe jij graag aangesproken wilt worden.

Waren de extra behaalde diploma's standaard onderdeel van je opleiding (dus heeft iedereen met die opleiding die diploma's of ben jij extra speciaal omdat jij ze wel hebt en de rest niet?) Als ze standaard onderdeel van de opleiding zijn, zou ik ze bij opleiding noemen. Als ze niet standaard bij de opleiding horen dan zou ik ze onder een apart kopje vermelden zodat ze meer opvallen.

Bij werkervaring vinden werkgevers het prettig om de maanden erbij te krijgen, vooral wanneer je nog niet zo veel werkervaring hebt. Als je 10 jaar bij dezelfde school hebt gewerkt, zijn de maanden minder relevant. Ik heb zelf ook eerst een cv zonder maanden gehad zodat het leek alsof ik al wat meer werkervaring had, maar toen gingen werkgevers tijdens het gesprek bijna gelijk vragen wat de maanden waren.

Als je de maanden erbij zet zou ik bij je huidige baan zetten:
maand 2011 tot heden

Dan hoef je ook niet iedere maand je cv aan te passen en kan de werkgever ook gelijk zien dat je niet zonder werk zit.
Met citaat reageren