Los bericht bekijken
  #1  
Oud 7 november 2017, 00:21
anonie anonie is offline
Juniorlid
 
Geregistreerd: 7 november 2017
Berichten: 1
anonie is on a distinguished road
Post Sollicitatie 15 jarige

Hallo,

Ik wil heel graag werken bij een dierenwinkel hier in de buurt, maar aangezien ik 15 jaar ben schat ik de kans dat ze me zullen aannemen meteen al heel klein. Ik wil een brief kunnen maken die dus echt overtuigend is, omdat qua ervaring en leeftijd ik niet de sterkste kandidaat zal zijn.
Nu heb ik hiervoor maar één keer gesolliciteerd, bij de Albert Heijn, waar ik afgewezen ben (afgewezen worden voor vakkenvuller is wel heel treurig trouwens) omdat ze 'te veel 15-jarigen hadden'. Voor de AH had ik niet echt een brief geschreven omdat ik in het formulier gewoon simpel kon invullen wat mijn motivatie was.
Ik heb dus nog niet veel ervaring met brieven maken maar deze baan lijkt me wel heel erg leuk omdat ik heel veel van dieren houd en ik werkervaring en plezier in m'n werk eigenlijk belangrijker vind dan simpelweg alleen maar geld verdienen met iets wat ik echt niet leuk vind, wat dus zo was geweest als ik wel was aangenomen bij de AH. Hoe dan ook, ik hoopte dat iemand misschien dingen weet die ik wel op kan schrijven die overtuigend kunnen zijn, zodat ik op z'n minst nog een kleine kans maak.
Ik zit wel in 4 Gymnasium, misschien kan dat nog in m'n voordeel werken .

Bedankt!
Met citaat reageren