Los bericht bekijken
  #8  
Oud 10 maart 2008, 18:57
student student is offline
Seniorlid
 
Geregistreerd: 26 februari 2008
Berichten: 26
student is on a distinguished road
Standaard Re: sollicitatiebrief. graag advies! (aangepast)

Hoi,

Ik heb mijn brief aangepast, maar ik ben er nog niet echt zeker van. Zouden jullie er nog eens naar willen kijken en mij laten weten wat jullie ervan vinden en hoe de brief op jullie over komt?

groetjes,


Geachte heer xxx,

Op de site scheidingsmakelaar.nl las ik met belangstelling de vacature voor scheidingsmakelaar. In deze brief zal ik mijn motivatie nader toe te lichten.

De werkwijze van de scheidingsmakelaar spreekt mij erg aan. Als eerste omdat er eerst een gratis adviesgesprek plaatsvindt. Hierdoor is de dienstverlening laagdrempelig. Verder is er één contactpersoon die alle zaken regelt, waardoor het contact persoonlijk is. Als laatste vind ik het zeer goed dat na de dienstverlening een evaluatie plaatsvindt. Dit duidt erop dat men de dienstverlening wil blijven verbeteren en dat is zeer belangrijk.

Onlangs heb ik mijn opleiding HBO-rechten succesvol afgerond. De kennis die ik tijdens mijn opleiding heb opgedaan sluit goed aan bij deze vacature. Mijn ouders zijn gescheiden en ik weet dan ook hoe belangrijk het is om een scheiding op een goede manier te regelen. Door mijn stage bij xxxxxxxxx en mijn werk bij xxxxxx, waar ik veel contact met mensen had, heb ik de nodige mensenkennis opgedaan.

Ik ben een zeer enthousiaste en flexibele collega, die zowel zelfstandig als in teamverband kan werken. Ik ben een leergierig persoon en ben dan ook bereid de nodige trainingen te volgen om de cliënten zo goed mogelijk te begeleiden. Ik ben integer en werk zeer accuraat.

Graag zou ik in een gesprek mijn motivatie verder toelichten en nader kennis maken met het bedrijf.


Met vriendelijke groet,
Met citaat reageren