Los bericht bekijken
  #1  
Oud 21 mei 2009, 17:58
ri1987 ri1987 is offline
Lid
 
Geregistreerd: 21 mei 2009
Berichten: 10
ri1987 is on a distinguished road
Standaard Open sollicitatie dierenspeciaalzaak

Hallo,

Ik ben op zoek naar een vaste baan in een dierenspeciaalzaak, nu heb ik een open sollicitatie brief geschreven maar ben er niet helemaal zeker van of dit nou een goede brief is. Mss dat jullie nog wat tips hebben om het net iets beter te maken?

Alvast bedankt,

Rianne


Betreft: open sollicitatie

Geachte heer/mevrouw,

Sinds het eerste jaar van mijn mbo-opleiding beheerder/bedrijfsleider dierverzorging is het mijn droom om in een dierenspeciaalzaak te werken. Om meer kennis te verkrijgen in deze branche ben ik na deze opleiding ook nog de opleiding tot paraveterinair gaan volgen.

Nu 5 jaar later is het de tijd om mijn droom uit te laten komen. De reden dat ik deze open sollicitatie stuur is dat ik graag met mensen en met dieren wil werken. Het begeleiden en adviseren van klanten bij hun aankopen vind ik enorm leuk. En door de voedingscursus van Hill’s weet ik ook redelijk veel hierover. Maar ook de uitstraling en netheid van de winkel hebben een hoge prioriteit bij mij.

Op dit moment ben ik werkzaam als verkoopmedewerkster bij Faunaland *** , waar ik op vrijdagavond alleen in de winkel sta. Nu ben ik op zoek naar een nieuwe uitdaging, in een andere omgeving. Maakt voor mij niet uit of het parttime of fulltime is.

Doordat ik verkoopervaring heb, passie voor dieren heb, gevoel heb voor mensen, initiatiefrijk ben, flexibel ben en geen bezwaar heb tegen wisselende werktijden ben ik een goed persoon die u wel kan gebruiken in uw dierenspeciaalzaak.

Voor een compleet overzicht van mijn opleiding en ervaring verwijs ik u naar bijgevoegd curriculum vitae. Graag zou ik mijn brief willen toelichten in een persoonlijk gesprek.

Met vriendelijke groet,
Met citaat reageren