Los bericht bekijken
  #1  
Oud 3 juni 2010, 23:53
Sha123 Sha123 is offline
Juniorlid
 
Geregistreerd: 3 juni 2010
Berichten: 2
Sha123 is on a distinguished road
Standaard Sollicitatiebrief bbl-plek kinderopvang

XXX
XXX
XXX




Voorhout 3 juni 2010



XXX
XXX
XXX



Betreft: werk en leerplaats



Geachte mevrouw XXX,


Begin september wil ik de opleiding pedagogisch medewerker gaan volgen. Dit wil ik door middel van werken leren gaan doen. Ten eerste zou ik mij graag aan u willen voorstellen. Mijn naam is XXX ik ben 20 jaar en wonende in Voorhout. Ik zou mijzelf omschrijven als een leergierig, enthousiast persoon. Verder ben ik oplossingsgericht en creatief.

Op het moment werk ik in een kapsalon als haarstylist. Dit beroep is wel leuk, maar bied niet voldoende uitdaging voor mij. Met kinderen werken heeft mij altijd aangesproken. Verder is er geen dag hetzelfde met kinderen. Ook het contact met de ouders vind ik erg belangrijk. Dit zijn dingen die ik uiteraard eerst moet leren. Verder bezit ik een groot verantwoordelijkheidsgevoel doordat ik meerdere ervaringen met kinderen heb. Zelf heb ik een neefje en nichtje waar ik graag op pas. Het leukst aan kinderen vind ik dat ze puur en fantasierijk zijn.

Zelf sta ik achter de antroposofische werkwijze. Dit is voor mij een uitdaging om meer over Rudolf Steiner te leren. Verder vind ik het erg leuk dat er veel verschillende groepen zijn bij de Trias. Hierdoor kan ik veel leren en ervaring opdoen in verschillende leeftijden.

Uiteraard zal ik mijn brief en CV graag willen toelichten in een kennismakingsgesprek. Voor mijn verdere gegevens verwijs ik u naar mijn Curriculum Vitae. In mijn CV staan helaas geen relevante werkervaringen in deze sector.

Met vriendelijk groet,


XXX

Bijlage: CV
Met citaat reageren