Los bericht bekijken
  #1  
Oud 20 juli 2008, 12:13
fabio fabio is offline
Lid
 
Geregistreerd: 31 mei 2008
Berichten: 7
fabio is on a distinguished road
Standaard Vragenlijst voor sollicitanten van opleiding

Hoi,
Volgende week heb ik een sollicitatie gesprek, kan aub iemand me helpen of de goede antwoorden zijn.
1.Welke taken of aspecten van het huidige werk vindt/vond u plezierig en welke onprettig?
Plezierig:goede teamverband.Onprettig:weining uitdagingen.
2.Welke positieve en negatieve feedback kreeg u het laaste jaar van collega's en leidinggevenden:
Negatieve:weinig kennisoverdacht tegenover nieuwe collega's,en te weinig informatie's over het beleid van onze bederijf van onze leidinggevenden.
3.Wat betekend werken/een baan hebben voor u?
Een baan wordt bij mijn leven,aangezien dat ik altijd gewerkt heb ik zou niet weten wat betekend zonder baan te zijn.
4.Wat is er te winnen en te verliezen bij veranderingen van uw huidige situatie?Financieel-sociaal-anderszins:
Winnen:motivatie,verlizienude collega's.
5.Hoe moelijk of gemakkelijk is het voor u om weer leerling te zijn en tegelijkertijd volop te werken:
Het zal geen probleem voor mij te zijn om leren en werken tegelijkertijd.(Ik krijg veel steun van mijn huisband).
6.Wat zijn uw sterke punten:
Harmonieuze karakter en goed luisteren naar mensen.
7.Wat uw zwakke punten:
Soms te gevoelig.
8.Wat wilt u ontwikkelen van uzelf?
Mijn kennis te vergroeten dankzij de aankomende opleiding en meer sociale contacten.
9.Beschrijf een situatie uit verleden waaruit blijkt dat u doorzettingsvermogen beschikt met betrekking tot leren.Als u daar geen ervaring mee heeft,beschrijf dan hoe dat in de opleiding tot Verzogende denkt te kunnen realiseren:Ik zal proberen 100% inzetbaar zijn en zoveel mogelijk leren van mijn opleiding en van mijn leidinggevende .
10.Beschrijf in het kort een situatie waarin van u zorg gevraagd werd.
Wat deed u precies?Waaruit bleek (in die situatuie)a.Uw inlevinggsvermogen en respect;b.uw zelfstandighrijd ofwel op eigen oordeel afgaan;c.dat u uw eigen grenzen bewakte;d.dat u verantwoordelijkheid neemt voor uw aandel in het werk.
Mijn inlevinggsvermogen en respect-mijn verantwoordelijkheid nemen voor mijn aandel in het werk.
11.Hoe gemakkelijk of moelijk is het voor u om contact te leggen?beschrijf uit uw eigen leven a.(en zo ja,hoe) u informatie krijgt over iets dat u wilt weten (de weg vragen, over een persoon of vacature)b.als u iets irriteert van iemand,wat en hoe u daarmee omgaat.
Ik ben een sociale persoon dat kan met verschillende mentaliteit omgaan.
Mijn motto is vragen kan geen kwaad, als ik iets niet weet ben ik bereid altijd om vragen te stellen.
Ik kan goed omgaan met irritatie, als ik wat dwars heb probeer ik altijd met de betreffende persoon te oplossen of mezelf aanpassen aan de situatie.
Met citaat reageren